TERUG NAAR DE WINKEL
CONTACT US
Ons contactformulier is de eenvoudigste manier voor het stellen van vragen of het opvragen van uw orderstatus. U ontvangt dezelfde dag nog een reactie!
EMAILADRES
support@xmasdeco.com
Onderstaande emailadressen zijn alleen bestemd voor de onderwerpen die daarbij vermeld staan.
AANVRAGEN BEDRIJVEN
sales@xmasdeco.com
SOCIAL MEDIA AANVRAGEN & SPONSORING
Vermeld in je aanvraag een duidelijke motivatie / onderbouwing en vermeld alle contactinformatie, inclusief website, Facebook pagina, Twitter blog, etc...
pr@xmasdeco.com
NIEUWE RETAILERS & AGENTEN
hr@xmasdeco.com
KLANTENSERVICE
WhatsApp: +31 6 3837 9463
(Ma-Vrij: 10.00-13.00 )
ADRES
Logistic address The Netherlands
GLS Logistics
Matlingeweg 100
3044 EW Rotterdam
The Netherlands
Xmasdeco.com is een merk van The Xmas Designers, leverancier van unieke maatwerk Kerst projecten.
Registration number: 08268583
Box-Companies Ltd.
72 High Street Haslemere Surrey
GU27 2LA London
United Kingdom
SUPPORT How can we help you?
PRODUCT VRAGEN
Klik hier voor meer uitleg over producten, onderdelen van producten en specifieke productbenamingen.
BETALING EN LEVERING
Heb je nog andere vragen dan is ons contactformulier de meest eenvoudige manier voor het stellen van vragen. Je ontvangt dezelfde dag nog een reactie!
BETALING EN LEVERING
- Wat zijn de verzendkosten?
-
Alle artikelen worden gratis bezorgd in Nederland, Duitsland, Frankrijk, Belgie en Groot Brittannië. Zie voor andere landen de onderstaande bezorgtarieven:
Land
|
Bezorgtijd
|
Prijs per pakket
|
Belgie
|
24 uur
|
bezorging inclusief
|
Denmarken
|
48 uur
|
10,50
|
Duitsland
|
48 uur
|
bezorging inclusief
|
Frankrijk
|
48 uur
|
bezorging inclusief
|
Italie
|
72 uur
|
15,50
|
Luxemburg
|
24 uur
|
8,50
|
Nederland
|
24 uur
|
bezorging inclusief
|
Oostenrijk
|
72 uur
|
10,50
|
Polen
|
72 uur
|
15,50
|
Portugal
|
72 uur
|
19,50
|
Spanje
|
72 uur
|
18,50
|
Tsjechie
|
72 uur
|
15,50
|
Verenigd Konikrijk
|
48 uur
|
bezorging inclusief
|
Zweden
|
72 uur
|
18,50
|
Zwitserland
|
72 uur
|
13,50
|
Overige landen zijn op aanvraag. Contactformulier
contact form
info@xmasdeco.com
- Wat is de levertijd?
-
Alle producten worden dagelijks uitgeleverd (maandag tot vrijdag) en voor bestellingen voor 16.00 uur worden deze de eerstvolgende werkdag verzonden. Zie onderstaande tabel voor de te verwachten afleverdag.
Uiteraard houden wij je goed op de hoogte omtrent de levering van de producten, zodat je weet wanneer je deze kunt verwachten. We sturen je na verzending ook een Track & Trace code, zodat je de zending kunt volgen.
Land
Oostenrijk
Belgie
Denmarken
Frankrijk
Duitsland
Italie
Luxemburg
Polen
Portugal
Spanje
Zweden
Zwitserland
Tsjechie
Engeland
Levertijd
72 uur
24 uur
48 uur
48 uur
48 uur
72 uur
24 uur
72 uur
72 uur
72 uur
72 uur
72 uur
72 uur
48 uur
Overige landen zijn op aanvraag.
Contactformulier
info@xmasdeco.com
- Bezorgen of afhalen?
-
Voor de aflevering van je bestelling werken wij samen met GLS, één van de grootste transporteurs binnen Europa. GLS staat met de levering van meer dan 300 miljoen pakketten per jaar garant voor grenzeloze betrouwbaarheid, maximale snelheid en gegarandeerde zekerheid!
En dat is belangrijk, want je wilt de Kerstdecoraties natuurlijk optijd ontvangen!
Je bestelling wordt thuisbezorgd op maandag tot en met vrijdag. Op zaterdag en zondag wordt dus niet bezorgd. Als je niet thuis bent zal het pakketje de volgende werkdag nog een keer worden aangeboden. Mocht je ook deze aanbieding missen dan laat de bezorger zijn contactgegevens achter, waarna je een afspraak kunt maken of het pakket ergens anders kunt op komen halen.
Het is niet mogelijk om producten zelf op te halen.
- Hoe kan ik betalen?
-
Per land bieden wij een breed scala aan betaalmethodes. Van de welbekende credit cards tot onder andere iDeal, Paypall en DIRECTebanking.
Bij een aantal betaalmethodes brengen wij een toeslag in rekening. Dit geven wij duidelijk aan tijdens het bestelproces.
ORDER INFORMATIE
- Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
- Hoe kan ik inloggen?
-
Bij Xmasdeco.com kan je direct zonder je naam en wachtwoord bestellen.
Indien gewenst kan je bij je eerste bestelling een account aanmaken. Daarmee kun je inloggen en bijvoorbeeld je bestelling volgen. Ook kun je bij het plaatsen van nieuwe bestellingen eerder ingevoerde adresgegevens gebruiken.
- Wachtwoord vergeten
-
Als je het wachtwoord niet meer weet kun je
hier een nieuw wachtwoord aanvragen.
RETOURNEREN EN RUILEN
- Hoe zit het met garantie?
- Hoe kan ik een artikel retourneren?
-
Je kunt als consument producten binnen 14 dagen na de bestelling retourneren. Uiteraard moet het product ongebruikt zijn, en de verpakking nog helemaal intact zijn.
Voordat je producten retour zendt is het van belang om een retour aanvraag in te dienen. Dit kan je doen door het invullen van het contactformulier. Vermeld hierbij duidelijk het ordernummer en de reden van retour zenden. De aanvraag zal binnen 24 uur worden beantwoord. De kosten voor retour zenden zijn voor eigen rekening en bedragen 22,50 euro per pakket. Bij garantie of omruilen nemen wij de al gemaakte verzend- en betalingskosten voor onze rekening. Het retourproces verloopt via een Pick up en return regeling via GLS.
Een retourbetaling wordt binnen 14 dagen na ontvangst van de retour producten teruggestort op je rekening (min de kosten van de retourzending), mits de verpakking in goede staat en compleet retour gezonden is. Mocht dit niet zo zijn, dan nemen wij binnen 48 uur contact met u op. Mocht u vragen hebben neem dan vooraf contact met ons op via het contactformulier.
Let op: bij producten die gebruikt zijn en/of producten die geretourneerd worden in een verpakking die niet meer bruikbaar is, zullen wij eventuele kosten voor nieuwe verpakking in rekening brengen. Dit kan afhankelijk van de doos variëren tussen de 4,50 euro en 17,50 euro.
- Waar kan ik met mijn klacht terecht?
-
Heeft je klacht betrekking op de kwaliteit of de staat van de geleverde artikelen binnen de retourtermijn van 14 dagen, dan kun je gebruik maken van het contactformulier en een retourzending aanvragen. Omschrijf dan zeer duidelijk het defect of de klacht en vermeld het order- en factuurnummer! Heeft u andere klachten neem dan contact op met onze klantenservice. Ons contactformulier is daarvoor de eenvoudigste en snelste.
Je ontvangt dezelfde dag nog een reactie! Ook kan je een email sturen naar info@xmasdeco.com.
OVERIGE VRAGEN
- Hoe veilig zijn mijn gegevens?
-
Onze webshop is uitermate goed beveiligd met een SSL certificaat van 'Norton Secured' by 'Verisign'. Eén van de meest veilige betaalsystemen die beschikbaar zijn.
Let op "https://" vooraan het webadres!
- Privacy
-
Met de door jou verstrekte gegevens, zoals je naam, adres en andere gegevens gaan wij zeer integer om. Lees onze
privacy policy voor alle details.